Nieuwe Adviesdienst voor School en Ouders ~ 'De Lantaarn'

 

Nieuwe Adviesdienst voor School en Ouders
wie zijn wij?onderwerpen

 

Een veilige manier van differentiëren in het basisonderwijs

(OVERZICHT)

Dit is geen doorlopende tekst, maar een soort inhoudsopgave van wat er volgens 'De Lantaarn' aan verantwoord differentiëren vast zit. We presenteren op deze plaats daarvoor een differentiatie-model, dat in de praktijk goed bruikbaar is gebleken. Bovendien werkt het vernieuwend doordat het zaken die veelal wel bekend zijn integreert. In het onderstaande schema zijn de verschillende aspecten van het differentiatie-model in hun onderlinge samenhang weergegeven.

Als u op een dikgedrukt woord klikt, wordt er een venster geopend met meer informatie.
Er kan maar één venster tegelijk geopend zijn; als u een nieuw topic aanklikt, wordt het geopend in het venster van het vorige (zie de taakbalk). Als u dat lastig vindt, 'sluit' dan steeds het venster met de betreffende knop.

U kunt van dit differentiatie-model ook via Internet een cursus volgen. Daarmee krijgt u een persoonlijk invoeringsprogramma tot uw beschikking. Nadere informatie vindt u op onze cursuspagina.

tijdbalk %
30%

verwerking

60%

gezamenlijke evaluatie: werkervaringen en leerervaringen
10%

naar de cursuspagina

statistieken

Nieuwe Adviesdienst voor School en Ouders ~ 'De Lantaarn'
Hebt u opmerkingen, aanvullingen, suggesties of vragen: wij zijn te bereiken via E-mail
door te klikken op:
e-mail

Terug naar het overzicht van wat 'De Lantaarn' te bieden heeft.